مفاجأة.. أحمد سعد يعترف: زواجى من ريم البارودى كان 6 أيام فقط (فيديو)

مفاجأة.. أحمد سعد يعترف: زواجى من ريم البارودى كان 6 أيام فقط (فيديو)
قال الفنان أحمد سعد، إنه تزوج من الفنانة ريم البارودى لمدة 6 أيام فقط، وهو ما أثار دهشة الإعلامية بسمة وهبة، أثناء تقديمها برنامج شيح الحارة لترد قائلة:”أنت بتتكلم بجد”.

وأضاف سعد، بين عقد الجواز والطلاق 6 أيام بس، كنا أصحاب وحبينا بعض وبعدها أتخطبنا واتجوزنا وقعدنا 6 أيام وتم الطلاق”.

وواجهت الإعلامية بسمة وهبة، المطرب أحمد سعد، عن علاقته بالفنانة سمية الخشاب، أثناء زواجهما بأن الأخير كان يتحدث مع الفنانة ريم البارودى بالرغم من وجوده من الخشاب، وهى ما زالت على ذمته.

وقال سعد، خلال استضافته ببرنامج شيخ الحارة، إنه ريم بكت عليه فى يوم من الأيام خلال وجوده بشيخ الشيخ، مطالباً سمية الخشاب بالنظر بين السطور وليس فى السطور نفسها على حد قوله، قائلا:”هى قالت انى حبيب ناس كتير، إذا هى عندها حالة من الكبر  مقلتش ده حبيبى”.
وردت بسمة وهبة:”يمكن تقصد حبيب ناس كتير انك بتخونها”، ليعلق سعد قائلا:”لا أنا مش خاين، ترد بسمة واللى طلعناه انا وريم ده أيه بعينى اللى هياكلهم الدود دول تليفون ريم رسائل منك” ، ليرد قائلا:”هى بعتالى رسايل وأنا بعتلها رسايل وهى مكلمانى وأنا مكلمها ده عادى جدا واسمعك كمان”.
وقالت الإعلامية بسمة وهبة:” أمال اللى أنت بتعمله ده أيه متجوز سمية الخشاب وبتكلم ريم البارودى”، ليرد قائلا:” مش بنكلم بعض خالص، وأنا مش بكلم ستات وأنا كنت بكلم ريم مش حب وموب وأسد ودوب”.

جديد قسم : أخبارمصر اليوم

إرسال تعليق

ملحوظة : مشاركتك لهذا الخبر عبر اي موقع تواصل من المواقع السابقة تعطيك نقطة للدخول فى سحب يومي على موقع الحياة للفوز بجوائز قيمه .. قم بمشاركة هذا الخبر الان وادخل السحب وتنقل بين المواضيع التالية.