زوج شاهيناز يكشف مفاجأة بعد قليل بالمستندات بشأن اعتدائه عليها (صورة)

زوج شاهيناز يكشف مفاجأة بعد قليل بالمستندات بشأن اعتدائه عليها (صورة)
ونشر إيهاب منذ قليل تدوينة على حسابه بموقع التواصل الإجتماعي الشهير “فيسبوك”، قائلا: “مساء الخير علي الجميع كمان ساعتين حينزل فيديو فيه بعض التفاصيل وحقي في الرد علي التشهير بيا والضرر النفسي الواقع علي عائلتي”.

وتابع: “مع أخذ الاعتبار حيكون فيه فيديو بالمستندات والكلام المثبت لحق الرد علي كل كلمه اتقالت في حقي وحق ابني وحق والدتي ووالدي وكل إنسان ظلمني وشتمني بدون وجه حق ومن غير مايعرف التفاصيل بقولو شكرا واتأكدو الأول من الحقيقه وشكرا”.

زوج المطربة شاهيناز يفجر مفاجأة لجمهورها.. تعرف عليها
كما علق بالأمس زوج المطربة، على الصور التي نشرتها زوجته، وقرر أن يوضح الحقيقة للجمهور، فكتب :”شكراً لكل حد شتم فيا وفي والدتي، أنتو شايفين نص الحقيقة بس، بس محدش عارف ايه اللي حصل بيتبلو عليا هي ووالدتها، انا هرد عشان الكل يعرف 

اني مش متربي على كدا، وفي كلام وكواليس انا مش هتكلم على أم أبني واشهر بيها، ومعايا أدلة على الكلام دا، وورق وفويس نوت، يثبت الكلام دا، حسبي الله ونعم الوكيل، في الضرر اللي سببوه لـ أهلي وليا”.
وتابع :”وأنا بكرة هطلع الرد بالفيديو والمستندات، والناس هتعرف مين ظالم، ومين مظلوم، محدش يتكلم في حاجة ميعرفهاش، 

الصورة بتبين نص الحقيقة، شكرا لكل اللي غلطوا فيا وفي أهلي، وان شاء الله الناس هتعرف الحقيقة، ومع احتفاظي برده بحاجات، لاني مش هشهر بأم أبني، ولا هقول حاجة تجرح، لاني اتربيت على الأصول، بس أما ينزل الفيديو كله هيعرف، الحقيقة لانها مجرد صور والحقيقة مش كاملة”.
واختتم حديثه :” مافيش حد بيخطف أبنه ياجماعه، ومعايا دليل على أنهم سايبين ابني عندي ، بقالوا أسبوع ومسافرين وشكراً”.

جديد قسم : أخبارالحوادث

إرسال تعليق

ملحوظة : مشاركتك لهذا الخبر عبر اي موقع تواصل من المواقع السابقة تعطيك نقطة للدخول فى سحب يومي على موقع الحياة للفوز بجوائز قيمه .. قم بمشاركة هذا الخبر الان وادخل السحب وتنقل بين المواضيع التالية.