-->

أمير طعيمة: ما بكرهش في حياتي قد الأهلي وندمان على أغنية نادي المبادئ (صورة)

أمير طعيمة: ما بكرهش في حياتي قد الأهلي وندمان على أغنية نادي المبادئ (صورة)
هاجم الشاعر الغنائي، أمير طعيمة، النادي الأهلي وجمهوره، وذلك عبر منشور له على “فيس بوك”، أعلن من خلاله كرهه للمارد الأحمر وندمه على أحد أغانيه التي كتبها له.


وكتب طعيمة: “الناس كلهم عارفين اني مش أهلاوي و لا زملكاوي، وان كان احترامي للأهلي ككيان احترام كبير، وعشان تفهموا اللي هقوله كويس لازم تدخلوا علي صفحتي الرسمية وتشوفوا تعليقات جمهور الأهلي المحترم علي آخر بوست رغم أنه بوست فني”
وتابع: “المختصر المفيد أنا حاليًا ما بكرهش في حياتي قد الأهلي طالما ده جمهوره، هتقولي قلة؟ هقولك رغم ان مفيش تعليق واحد يتوصف بالإحترام لا علي فيس بوك ولا تويتر، بس حتي لو قلة يغوروا بناديهم”.
وواصل الشاعر الغنائي: “وبعلن ندمي واعتذاري لنفسي علي أغنية نادي المبادئ اللي أهديتها للخطيب في حملته الانتخابية”، مردفًا: “اللي مش عاجبه الكلمتين دول يخرج من عندي عشان ما اخسرش حد علي موضوع تافه”.
واستكمل طعيمة: “ملحوظة مهمة: أنا عمري ما اتكلمت عن الأهلي أو غيره بعدم احترام، بس طبعًا ده كان ياما كان”، مضيفًا: “تحديث: كلامي واضح أنا قلت إن الأهلي بقي أكتر حاجة بكرهها في حياتي و ما قلتش إني بكره و هكره كل شخص بيشجع الأهلي، أكيد أنا مش مجنون و فيه مقربين مني أهلاوية و أكيد محترمين”.

جديد قسم : أخبار مصر اليوم

إرسال تعليق

ملحوظة : مشاركتك لهذا الخبر عبر اي موقع تواصل من المواقع السابقة تعطيك نقطة للدخول فى سحب يومي على موقع الحياة للفوز بجوائز قيمه .. قم بمشاركة هذا الخبر الان وادخل السحب وتنقل بين المواضيع التالية.